va kan man sejja?!

Som alla andra på den här ön är man lite lätt fundersam över misshandelsdomen som kom i måndags, va kan man sejja?! Inte grov misshandel för att det inte förekom sparkar eller egg vapen, "hon var inte så försvarslös, hon kunde ha ställt sig upp" HUR I HELVETE ställer man sig upp om någon sitter gränsle över en och matar slag i ansiktet?! Nej fy satin... Nåå domen överklagas ju nu så vi får se om det blir nån förändring...
A du vet att jag tänker på dig, åh du vet var mitt brevinkast är ifall du vill komma åh krypa in ;) DU är grymt stark som ha klarat av allt!!

You people... de e snart helg igen.. Me like helger!! Men inte den här som kommer för då jobbar jag.. Snart e re jul åxå, hoppas tomten har fått önskelistan som jag mailade honom... Kankse lika bra att skicka en kopia till farmor eller någon annan i släkten :p

Nee nu ropar GH att de vill att jag ska komma och spela!!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja USCH JAG BLIR SÅ ARG. Vi läser om unga lagöverträdare just nu i skolan MEN JAG BRYR MIG INTEEE om vad jag SKA tycka. USCH.

2008-12-11 @ 23:19:47
Postat av: Anonym

hello babe...måste ta åh ses snart då..kram

2008-12-16 @ 21:25:11
Postat av: Anonym

öhm de måste vi göra... du får höra av dig föör jag vet inte vem du e :)

2008-12-17 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0