bland tomtar åh troll...

Halloooo!!
Denna vecka har sett ut och kommer se ut som såhär...
Måndag - rättegång... Du bruden, jag är helt otroligt imponerad av dig, du har varit så fruktansvärt stark hela den här tiden, och man kan bara fundera om jag skulle vara lika stark som du meen tror inte det... Jaa nu är rättegången över iaf nu väntar vi på domen!
Tisdag - Jobb bara
Onsdag - Leedig, städat åh plockat fram de der jevla julpyntet... Blev väl lite fint ändå : )
Torsdag - Joppat joppat sedan var jag via Sandrisen, lite planering :p Sedan till storebror för lite GH och jag förlorade så de va ju inge trevlit...
Fredag - Jobb sen blir de nog bara lugnt, lite shopping kanske :p
Lördag - Personalfest blir nog skoj!!
Söndag - Fick ledigt från jobbet såå blir soffläge heela dagen...

Va har hänt mera dåå... Heh ser ut som de blir innebandy iaf, åländska cupen :p
Ska bli skoj, men vet inte riktigt hur de ska gå... Har inte tränat på huuur länge som helst så konditionen är verkligen på minus, men de blir party efteråt så man får väl t änka på de medans man är på plan så går de nog :D

Nej nu måste jag sussa ska försöka att komma i tid till jobbet för en gångs skull...
Puss på er...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha i tid på jobb Tess, vem försöker du lura ;)? Nej jag skojar, jag hejar på dig! Tat lugnt på julferren!

2008-11-27 @ 23:34:17
Postat av: Tess

Haha sant Malin sant, vet inte vem jag försöker lura... Men de va ju värt ett försök :)

2008-12-01 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0