Har nån sett en 2 meters Nalle Puh björn?!

Oh yes mina vänner, jag överlevde denna helg åxå... Meeen de va sista gången ABSOLUT sista gången jag dricker när jag ska på jobb, fy sjutton hur man kan må, tack sandrisen för skjutsen :)
Jag hade tänkt vara nykter i fredags, åt middag hemma hos mamma åh pappa hjälpte till att fixa min lillebror redo för halloween party : ) Meen då blidde jag själv lite sugen på party, prövade en massa utklädningsgrejjer hemma hos parenteserna åh drack lite öl sedan bar de iväg till Linda på förfest... Sedan till Sita för ännu mera förfest och japp efter dee skulle de ha räckt, kroppen skulle ha varit heelt nöjd med att åka hem åh lägga sig efter de men ikke. De blidde Mariepark åh Arken... Helt bra kväll förutom lite hjärnspöken här och där...
Hihi ni skulle sett min lillebror, han va såå söt Nalle Puh ;) Ska fixa en bild!!

Har åxå hunnit  med att jobba hela helgen, hmm e inte lika skoj på jobbet längre.. Ska se vad som händer i framtiden... Den som lever får se som gåbbarna säger... De e väl så..

Näj nu ska jag sussa så jag inte sover bort hela min lediga dag imorrn...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0