I S U C K...

... på att blogga, jag har verkligen insett dee... Meen man gör så gott man kan :p
såå en lite update..
Helgen spenderades som dom senaste helgerna har gjort - på arken... Satt hemma hos mig och spelade spel sedan tog vi (sandrisen och jag) oss in till staden... Var rätt underligt folk på vårat stadshotell dock... Meen nåra "kändisar" träffade vi allt soom t.ex Nenne MYCKET trevligt för de hade vart så länge sen... Jaa vi träffade nog flera men orkar inte räkna upp alla våra ålänska kändisar Nenne räcker :p
Söndagen bestod av inte så mycke krappula vilket var skönt eftersom jobbet kallade, veet att jag sa att jag inte skulle dricka när man skulle jobba MEN då kan man ju typ aldrig dricka och dee går ju inte : )

Nåå jaa.. Denna vecka har bestått av en hel del sällskapsspel och kortspel MYCKET trevligt! Linda och David har vart över och spelat flera kvällar och igår tittade Nännäh åxå in för att ansluta till spelsällskapet. Och inte att förglömma hade jag besök från en annan del av Köping också - ooh yeees Lina was home :) Trevlit trevlit bruden, min tur att komma till Köping åh spela nästa gång :D Hur hittar man till Köping?! Roadtrip!!

Snart helg igen juu - Härligt!! Jag e ledig åxå!!
Nååå nu ska jag kolla lite 2½men...


"Jag är inte ute sent om nätterna, jag varken röker eller super.
Jag motionerar och lever ett sunt liv - och ändå har jag ständig huvudvärk...
Tror ni att det kan vara glorian som trycker"


Kommentarer
Postat av: Jeanette

var Mycket trevligt att träffas :) Får väl tamme tusan börja se till det sker lite oftare ;) Spela kort hos dig var också mysigt. Och så fint du fått det i din nya lya! Ses kanske ikväll! Puss

2008-11-21 @ 17:12:24
Postat av: Benjamin

Då är vi två usla bloggare, 2 veckor och 6 dar sen senaste :P Har´e bra!

2008-11-26 @ 09:16:45
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0