det var, det blir..

...Det var helgen de... Fredagen var bara lugn.. Lördagen var... Inte så lugn :p
Snart är det helg igen, halloeween är det åxå och Sandrisen filler år så det är mycke som händer ihelgen med andra ord... Oooch jag jobbar HELA helgen meeen de har ju inte stoppat mig tidigare, bara man inte blir fööör dålig, men de vet man ju aldrig i förväg - man måste chansa lite =o)

Fyyy tusan vad denna dag är seeg och trååååkig, har suttit hemma hela dagen efter att jag slutade, de suger!!
Neej ge mig ett liv någon! Åh bjuder ni inte på de så kan ni väl fixa fram en stooor hög med pengar såå lovar jag att jag kan fixa en massa roligt...
På tal om pengar så var jag till Arken igår och tänkte vinna jackpoten - meen de gick inte... Drack en battery och höll Sita och Keddo sällskap när dom jobbade, för dom hade verkligen fullt upp =0)
Jennifer förlåt att jag lurade dig...   Hihihi

Va tänker ni allahopa göra ihelgen förexten?!?

˜Jessica don't die on meeeee˜ Nee din hemlige fan har inte din mamma lärt dig att man ska vara öppen mot sina vänner ?!`=0)

Nu ska jag leta upp en billig resa tills i januari eller nåt...
Ha de!
Puss!! 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Meeeh, jag är väl inte hemlig heller! Jag är ju inte sjuk, och jag ska inte dö... Är du nöjd? :) Pussipuss.

2008-11-01 @ 19:07:12
URL: http://isee.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0