Wooh...

Jisses, börjar kanske bli dags för en uppdatering, jag är en hejjare på att läsa alla andras bloggar men inge vidare på att fylla på arkivet i min egen...
Inte för att det hänt nåt speciellt i mitt liv, allt går på rutin känns de som.. Jobb-sova-jobb-sova-skola-sova-jobb... Njaa inte riktigt så kanske meen ibland känns de så, Ge mig sommar så man kan hitta på en massa roliga saker!!

Nu e de helg igen, hade tänkt ta det alldeles piano med en lugn hemma kväll.. Men de e ju för tusan Melodifestivals PREMIÄR =P Åååkej nu undrar ni va de spelar för roll, meen jag är helt klart en Melodifestivalstönt =P Förut brukade jag Nenne, Johan och Ted sitta åh kika på de, dricka lite alkohol åh "tippa" hur det skulle gå för alla =) Dom e lika insatta som jag i detta, okej inte Ted kanske, han var nog mest med för alkoholen  : )
Så imorrn blir de lite vin och nån cider och MELODIFESTIVAL med Jeanette, ska bli riktigt ruulit som hon sa ;)

Jag återkommer imorrn (eller kanske på söndag)...

Ha de..!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Therese, det är inget vi ska skämmas för, att vi är riktiga melodifestivaltöntar. Tänk så många ruuliga kvällar vi haft till det programmet :) Attans vad skojigt och ikväll ska vi helt klart köra på tippning igen. Snart korkar jag upp, så skynda dig hit ;) Puss

2009-02-07 @ 18:59:01
URL: http://nennesve.blogg.se/
Postat av: Lina

du är utmanad =)

2009-02-10 @ 13:10:48
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0