Hmm?!

Blir ju åtminstone en södern resa i året men nu börjar jag redan bli lite fundersam på årets, de e en massa människor som har sagt att dom ska me, men de blir väl som vanligt i slut ändan ändå...
Borde kanske nappa på Ninas erbjudande åh komma me åh segla i Grekland en vecka i septemper... De tror jag iof skulle bli en häftig upplevelse..! Men då måste jag bestämma mig tills imorgon, ååh de e juuu.. imorgon...
Ååh sejjer jag nej till Nina åh sen får reda på att dom andra som jag hade tänkt åka med inte tänker åka kommer jag ju få lite damp i ena foten iaf..

Vilka problem jag har, eller hur?! Haha neeh måsta bara skriva av mig lite....

´Ha de!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hördu du kan alltid räkna med mig!! har du ingen annan kommer jag gärna med ;)

2009-01-14 @ 18:02:44
Postat av: Tesseee!!

Häärlit häärlit Jennifer!!

2009-01-14 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0