Måste gratulera...

Min kusin <3
och så måste jag gratulera Jessie, hon har nämnligen sått en planta eller nåt åh den blommar väl till slutet av maj eller i början av juni.. Då är den färdig :p Nee men de va väl på tiden att du kläckte ur dig att de va en bebis! Grattis grattis!!

Ååh sen så väntar jag ju själv på min bebis, den borde komma nån gång i mars hoppas jag... Alltså en hundvalp - ingen riktig bebis..

Jahapp, imorrn blir det lite kalasande hemma hos pyre åh Jonas, ska bli skoj!!

Lev livet medans du är ung eller va va de vi sa inatt Jessie, fråga gubben bara =P Man måste veta när man ska stoppa bara... Men än är jag inte heltidsalkis...

Neej trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hahahahaa, du är lite söt ändå... fast värdelös på att kommentera! ;-)

2009-01-12 @ 18:49:44
URL: http://isee.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0