Sammanfattning 2008

Jaaa då va de nytt år igen såå jag gör väl som alla andra och sammanfattar 08...



Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  4 januari, 19 maj och 26 juli 
Höll du några av dina nyårslöften? Hih jag lovar aldrig saker...
Blev någon av dina vänner förälder i år? Öhm, tror inte de...
Vilka länder besökte du? Finland, Sverige och Cypern
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? Mera pengar tack oooch flera resor!!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? De gjorde jag nog de...
Vad var din största framgång 2008? Veit inga rikkit
Största misstaget? Öhm, jag gör väl inga misstag?! Nee men jag vet inte riktigt...
Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningar åh sånt, och så fick jag inflammation i ryggen efter en kväll på Kris stuga med alldeles för mycket alkohol i kroppen och en vursting vurpa med kneeboarden :p
Bästa köpet? Öhm, biljetten till cypern!!
Vad spenderade du mest pengar på? Arken...
Gjorde någonting dig riktigt glad? Sandra åh Allex har bidragit till många skratt!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Duffy med Mercy :) 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Början av året var jag nog ledsnare meeen sen har jag vart gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? REST!
Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat liiite mindre pengar kanske...
Hur tillbringade du julen? Med familjen!!
Blev du kär i år? Jepp...
Favoritprogram på tv? En massa serier...
Bästa boken du läste i år? Öhm, vet inte riktigt...
Största musikaliska upptäckten? Öhm, vet inte... Mitt svar får bli --> BENJAMIN! : )
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Fest hemma hos mig sedan arken sedan en alldeles för lång efterfest..
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Mera pengar Säkert!
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Som vanlit...
De bästa nya människorna du träffade? Har bara träffat bra människor!
Årets besvikelse? ---Efter regn kommer solsken--- Alltså allt dålit brukar ju ha nåt gott med sig, så försöker jag se de iaf : ) Såå de dåliga som hände var nog lika bra för mig...



Japp nu blev de flum i slutet där men de gör inget...
Året 2008 har vart bra, alldeles för mycket fester och efterfester men Livet är en fest såå de blir väl aldrig för mycke :)
Hoppas 09 blir minst lika bra!! Meeen inga förväntningar...
Nu ser jag fram emot, skidresa först.. Sommar och sol - snaaaart!! ;)

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

hehe.. lite smickrande att jag klådde Rise Against i musikupptäckten =)

2009-01-14 @ 14:31:50
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heh, dom kom precis bakom dig ;)

2009-01-14 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0