Tjungonde knut sopas julen uut..!

Japp idag är det utsopardag, men ingen har varit och knackat på min dörr, jag som hade hoppats kunna dela ut dom där äckliga godisarna från aladdin asken som blivit kvar från julen... Men ikke...
Barnen kanske tröttnade på att knacka på i detta radhus när dom 5 första lägenheterna inte öppnade, ääh jag vet inte...

Idag har man spenderat en hel dag i skolan, kändes helt okej.. Men de kan ju ha berott på att jag hade David att prata med, och spela Monopol med =P
Så nu börjar man skolan igen, åh jobba heltid samtidigt Ojoj kommer bli jobbit, men bit ihop åh ge gärnet som gummor sa..!

Ååh min lilla bebis kommer inte alls att komma i mars, hon får vänta tills i sommar ist då jag känner att jag inte kommer ha den tid som en valp kräver just nu... Men den som väntar på nåt gott väntar ju alltid för länge så jag väntar väl lite till dåe..

Nu blir de tävä!
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du plugga?

2009-01-13 @ 20:16:03
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: T

Till närvårdare, läroavtal från jobbet...

2009-01-13 @ 21:02:13
Postat av: Jennifer

Neej vad synd att inte puppisen kommer.. Men lika bra om du känner att du inte har tid! Den kommer den kommer :)

2009-01-13 @ 21:08:37
Postat av: Lina

Okej, du tog det =)

2009-01-14 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0