en regnig sommar vi har..

jepp bara regn och regn...
Men nu har jag simmat, och mina bortaålänningar har kommit hem! Dock har jag bara hunnit med att träffa Niklas..
Lina och Malin let me know när ni har tid med lite bus!! : )
Åh det där med att skärpa sig med att blogga går väl lite knaggligt.. Meen ni får kolla min bilddagbok ist, lite oftare uppdatering där..
Nenne http://nennesve.blogg.se/  kan jag få komma med på er nästa personalfest?! :D Låter som ni har det bra, ååh du trevlig resa!! Jag är inte ett dugg avis (bara helt grön i ansiktet) att ni får åka till värmen medan jag sitter fast i regnet...
Midsommar i helgen, lämnar det öppet.. Blir alltid bäst när det är spontant : ) Kanske skulle chocka kroppen och vara nykter?!

Måste gratulera lillebror och jennifer till examen!!

Ha det bra i regnet!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har du för bilddagbok?

Snart, snart ska vi ses, jag lovar :)

2009-06-18 @ 13:18:16
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hitta den men lösenord. what the fuck :(

2009-06-18 @ 13:20:51
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Therese!

Uuups ska ta bort de :)

2009-06-18 @ 21:56:41
Postat av: Allex

Ha du bytt bdb? Kram

2009-06-27 @ 10:01:09
Postat av: Jeanette

Har inte kikat in här på ett tag, märker att du är lika ivrig bloggare som mig ;) Självklart kan jag försöka smuggla med dig på nästa personalfest, har inte Thomas ngn hockeybag kvar? Nu är det jag som för börja önska dig en trevlig resa snart, min tur att vara grön av avund :p Puss

2009-08-01 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0